Business People Handshake Greeting Deal at work.

Alliancepharma ให้ความสำคัญกับการดูแลพนักงาน ทั้งในด้านการพัฒนาบุคลากรให้เป็นมืออาชีพ ผลตอบแทน สวัสดิการ ตลอดจนสภาพแวดล้อมในการทำงานที่เหมาะสม ปฏิบัติต่อพนักงานทุกคนอย่างเป็นธรรม โดยได้กำหนดนโยบายทั่วไป ด้านทรัพยากรบุคคลครอบคลุมทุกบริษัทเพื่อให้มาตรฐานสูงในระดับเดียวกัน และเพิ่มประสิทธิภาพในการบริหารและ ความต่อเนื่องของงาน

Job Recruitment: ALLIANCE PHARMA CO;LTD.

Assistant Product Manager

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in Pharmacy or Health Science / MBA is advantage.
  • Minimum 3-5 years’ experience in Pharmaceutical sales / marketing (Oncology field is preferable).
  • Insight understands medical channel.
  • Good command of written and spoken English.
  • Good communication, presentation skills and negotiating skills
  • Positive attitude, energetic and good self-discipline.
  • Good Computer literacy (MS Office, MS Outlook).
  • Strategic thinking, creative and initiative.

Job Description:

  • Work with Product Managers on product management and manage marketing activities.
  • Address product related inquiries and questions from customers in accurate and timely manner.
  • Provide support and guidance to sales staffs in product management tasks.
  • Prepare to attend booth exhibition and symposiums where you will host and build relationships with key opinion leaders in the medical industry.
  • Perform measuring, analyzing and positioning of the product portfolio.
  • Coordinate working with sales teams to plan, develop and implement marketing strategies.
  • Prepare product marketing presentations to customers.
  • Prepare and maintain accurate documentation of business and priorities.
  • Develop product management plan to achieve contribution margin (CM) targets.

สนใจสมัครงานติดต่อสอบถามข้อมูลหรือส่ง E-mail มาที่แผนก HR  E-mail : vorawan@alliancepharma.co.th, siriporn@alliancepharma.co.th